ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.
sesuatu telah berlaku tadi..

sesuatu yang buat saya sedar saya bole bertukar jadi sekeji-keji orang bila perasaan saya dipijak-pijak maruah saya dilempar ke dalam longkang busuk setelah dicela sesuka hati..jangan ingat saya begini kamu senang-senang mahu jadikan saya hamba hina yang kamu langsung tak pandang walau dengan mata yang penuh dengan taik..kamu ingat kamu mulia sampai boleh buat orang macam sampah..

Ya Allah..sangatnye hati ni..maafkan saya ye sebab terlalu ikutkan perasaan..saya benci bile jadik macam ni.saya jadik benci bila saya ingat semua itu.saya jadik benci dengan diri sendiri.saya jadik benci bila saya perlu berpura-pura ok bila saya tak.saya benci semua yang melibatkan mereka.

saya mahu ibubapa saya.saya mahu kakak-kakak saya.saya mahu adik saya.saya mahu keluarga saya.sebab saya tahu mereka takkan buat saya macam itu.mereka takkan hina saya.mereka takkan pijak saya sampai macam ni.itu saja yang saya mahu.saya nak berada dekat dengan keluarga saya.saya tak perlu orang-orang yang macam kamu.
ini bukan tempat saya.saya harap sangat supaya baki masa yang ada ni cepat berlalu supaya saya tak perlu rasa apa yang saya rasa sekarang..

ya Allah, berikanlah aku walau secebis kekuatan kerana sesungguhnya aku adalah hambaMu yang amat lemah.ya Allah, ampunilah hambaMu ini.sesungguhnya aku sangat lemah walaupun untuk menjaga hati ini apatah lagi menahannya dari melakukan yang tidak-tidak..

2 comments:

  1. nape nie cyg?
    sape yg buat kamu sedey2 begini?
    sape yg uat kamu mcm smpah,mhina kamu begitu cyg?
    kamu ade kami kan....
    kami ade kamu....
    kami syg kamu!!!

    ReplyDelete
  2. time kaseh long..time kaseh sgt2...no one can ever replace u n our famili..not even one.huhu..

    ReplyDelete

pendatang