ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

o_O

oh tidak~
saya sudah terjatuh hati ngan satu lagu tu,
skang ni asek ulang dengar aje.
skang pon dok melayan lagik.
ohoh~^^




kat bawah ni liriknya~

tajuk lagu adalah takkan pisah...
tukang nyanyi adalah eren...
jangan tanye saya sapekah dia..


sayang aku ingin berbicara kepadamu
tentang apa yang tengah aku rasakan
ada apa, ada apa katakanlah semuanya
ku kan dengarkan duhai cintaku

bila nanti orang tuamu tak meredhai
dengan apa yang kurasakan padamu
semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
begitu pon orang tuaku
kau takkan tinggalkanku
takkan pernah sayangku
janjimu janjiku untukmu

takkan ada yang pisahkan kita
sekali pon kau telah tiada
akan ku pastikan
ku kan memeluk menciummu disyurga

jangan kau pergi tinggalkan aku
bawa aku kemana kau mahu
janjiku padamu
jiwa dan ragaku
mati pun kumahu





pesan dari dapur:
oyeah saya dah dapat donload lagu neh setelah gigih carik kat segenap tempat selama 2 hari 3 malam tanpa makan dan mandi...lalalalalalala~^^
oh ya..kalau terasa cam,
"eh lagu mende ni?nak try dengar la.."
kamu semua boleh la klik sini.
tak pon google je~

sayang aku ingin berbicara kepadamu
tentang lalalalalalalalala~
oyeah oyeah oyeah!!!!^^

No comments:

Post a Comment

pendatang