ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

hampir tiap2 malam saya lapar.




Beliau pesan, "jangan diikutkan 'budak kecik' lam hati tu, 'dia' nakal, kuatkan hati lawan 'budak kecik' tu"

Awak pesan, "pikir positif"




Jujurnya, kalau diikutkan hati ni,
saya memang kecik hati. Kecewa.
Kalau tak fikir panjang,
saya memang akan tanya kenapa dia buat camtu.
*oke. tipu.*
Yang betulnya, saya akan otomatik
bina satu dinding antara saya dan dia.
Susah untuk saya bila jumpa, senyum,
sembang ngan dia nanti. *kekok*
Mungkin dia tade niat pon nak buat camtu.
Tapi kata yang dia ucapkan waktu tu
lain dengan apa yang diucapkan sekarang.
Mungkin saya belom kenal dia sepenuhnya lagi.
Semestinya ada hikmah.
Tak ngape la kan.?
^___^





p/s:
  • awak jangan wat cam dulu lagi tau?? walaupon awak sedih ngan dia. kan best bila awak hepi camni. kan?
  • maafkan saya ye wak?
  • semoga kita semua dipeliharaNya.



hati saya yang tak sempurna.


No comments:

Post a Comment

pendatang