ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

saya x tau nak tulis tajuk ape

alhamdulillah malam ahad nanti dapatla tdo ngan lebeh selesa...bukan x selesa malam2 aku sebelum ineh.tapi alasnye kureng enak..jangan keciwa wahai teman tdoku ye..bukan x suke kamu cume kesian sama kamu sudah lama teman saya tdo..almost 1 year kan kita duk sama.saya bagi kamu freedom suke ati kamu la mau kemana n mau buat ape.saya tau kamu sudah lama terlantar kat sini..ntah brape ramai kamu temankan tdo mereka..huhu.jangan nangis ye sayangku..

dia saya sayang walopon kat sisi saya sudah ada yang lagi baru, empuk seap bau plastik lagi tapi dia la yang teman saya masa hepi, omsik n time exam..

kepada kamu yang ada kat tepi sekarang neh..jangan goda saya selalu ye...


*pesan dari dapur:
kena tunggu malam ahad sebab malam neh saya tdo kat umah^^

No comments:

Post a Comment

pendatang