ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

e.d.i.t.e.d

such a hectic day..emmm eh sem la kot lagi tepat..huhu..every week ada 3 lab kena attend n sume lab neh bukannye jenis yang pergi lab pakai lab kot duduk atas krusi n dengar lecture but the real one..huhu..hari ni hari ahad, lab pharmacology...by group n u need u find jugular vein n carotid artery in rat..oh ya lupe experiment ni done by in vivo..maknenye animal still alive n u need 2 aneasthesize ~inject ubat tdo bagi dia tdo dengan lena xingat dunia nanti senang la nak potong-potong~ it so dat u can do the dissection..huhu..sangat ngeri..aku xbuat dissection 2..just tengok n tolong usap-usap that rat..i called him "champion" coz he survived longer than other group..aku seap buat cpr bcoz champion still alive on that time but kat comp screen xde signal given..just sraight line je..bende ni jadik after en.lukmi ~who is lab punye ketua~ cannulate the artery..cannulate neh cam potong small part of artery n msukkan tiub name pe ntah containing heparin n saline 2 prevent the blood from clot..kang kalo blood 2 clot lam system mati la my champion..huhu..artery 2 sangat2 la halus ye la kan name pon tikus..dush skit...hoho..tapi kan sob sob sob las2 ncik champion pergi gak meninggalkan aku..bukan kerna dia mati tapi we need 2 matikan dia..sebab xmo dia terus terseksa..masa agilan~my group member~cabut tiub yang tadi masukkan lam artery, darah membuak-buak keluar..ohhh xsanggup nak tengok..huhu..T_T
dah dah xmo sambung da pe jadik after that..T_T




pesan dari dapur:

*one of lab technologist potong leher tikus group bape ntah..seap bunyik krakkk tulang patah..T_T..sian sama kamu..tapi xpe..kamu da banyak tolong kami..time kaseh ncik tikus sume..


* next lab kena repeat this experiment again coz yang tadi x dapat result..thehehehehee^^






bole sambung lagi x?





lupe sebenarnye nak cite sal hectic day 2..
pagi tadi cam besa la ada kelas sampai kul 1..then lab mula kul 2..should be finished at 5pm but prof extent until 530pm..515pm da ko-k so tadi after lab punye la berkejar-kejar sambil angkat kain segala bagai nak pergi solat then berlari lagi ke kelas ko-k..aku amik ko-k wau so tadi pegi meraut-raut buluh la...hehehe...menarik dapat blaja mende baru..kamu xmau blaja buat wau ke?
tetiba trase cam orang seni....hehehe...sem lepas amik catan..huahuahua..sangat kagum neh..
heheee..hoh after meraut sayap wau aku n the gang yang kelaparan n keletihan ni pon merangkak-rangkak ke d'village..makan nasik kukus..huhu sangat sodap ayamnye..heheee
kamu mau?nanti saya blanja ye..~angkat-angkat kening~


dah la suda malas mau menulis..huhu

No comments:

Post a Comment

pendatang