ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

ada lebih kurang 390 puzzles sudo sudo menanti...

yept...
saya tak tipu...
maka dengan ini saya mengisytiharkan yang saya akan berehat sebentar dari dunia realiti...
saya nak luangkan masa besama-sama sudo sudo...
hanya saya dan sudo sudo....
jangan kacau kami...
ini amaran...
serius saya tak tipu...
okeh...
saya pergi...
jangan cari saya...
wassalam.......................................
__________________________________

3 comments:

  1. nanti saye nak kaco kamu d bilik kamu...
    hehehe...~

    ReplyDelete
  2. hehehe o0o0 awk kata ke saya awk stadi eh.. padahal awk dok maen bdna2 ney sume eh? warghhh

    ReplyDelete
  3. kepada anne:
    hoho..
    saya cepat-cepat kunci pintu...
    hahahaha^^


    kepada saya:
    opssss.....
    hahahaha...
    yang neh saya tipu la...
    saya memang study la..
    lalalala~~~

    ReplyDelete

pendatang