ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

jummm nyanyi~~~

hati sedang berbunga-bunga riang
sambil melompat-lompat
dan menyanyi-nyanyi girang
^__________^
sangat gumbira neh....









tapi...............


kenapa saya gumbira?





KENAPA???





KENAPA???






KENAPA????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
adalah sebab nya....




saya kan....





saya kan...





saya mahu pulang kerumah.....
waaaaaaaweeeeeeeeee~~~~~~~~~~~
hohoho....




dah lama neh tak pulang ke pangkuan keluarga....
sampai penat dah nak homsik-homsik neh........
huhuhu....





jadik tunggu apa lagik....
bungkus kain baju masuk plastik....
lari balik rumah......
~~hoho~~






ermmmm
dua minggu tu kira lama la kan....
hehehehe^^

2 comments:

  1. haaaaa, resipi yang ni le yang best, sehingga membuatkan orang jeles.........
    tetiap kali nak balik je, mesti wat pengumuman..........
    perlu ke........
    huhuhu........

    ReplyDelete
  2. hahaha.....
    sangat perlu...
    main purpose adalah mau jeleskan orang-orang seperti kamu la...
    muahahahahha

    ReplyDelete

pendatang