ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

saya tanya saya jawab...

cam tade keje kan??


ada la kan sorang kawan ni,
dia kecik je,
nak cakap tinggi,
i lagi tinggi kot,
ahahhaahha~
eh asal lak kot,
memang i tinggi dari dia pon,
comel ye??
emmm mesti la comel,
tapi i punye pocoyo lagik comel,
comel lote^^,
dia ni macam kain lap,
okey macam over sangat tu,
tisu bole,
sponge ke,
pape la asalkan mende yang senang nak serap cecair,
sebab dia senang percaya sume yang orang cakap,
comel kan,
hikhikhik~
opss...
jangan!!
jangan bagitau dia,
kalau u cakap, sampai sini je hubungan kita,
huhuh~_~"
tapi kan,
tapi kan
mulut dia,
omakaihhhhh,
skit punye macam lebah,
bising i cakap u,
asek berbunyik je,
time tido pon kadang-kadang dok meracau-racau.
owh tapi tape,
dia tak kacau orang,
slagi korang tak kacau dia la.
lalalalalala~


owh,
dan dia tagged i,
berikut adalah soklan-soklan yang harus dijawab,




1. adakah anda merasakan anda hot?

lagi nak tanye. eeeeeiiiiii i tak suka la soklan ni. next question pleaseee~~ huh!


2. upload wallpaper pc/laptop anda gunakan sekarang

~hah! takyah nak jeles-jeles. kalo nak gamba pocoyo ni google je. banyak~

3. cerita pasal gambar ini.

nak cite ape lagik. sume dah nyata kat situ. dah. dah. nexttttt~


4. kali terakhir makan pizza?

ni kalau setakat tanye je tade makna. buat penat i jawab je. eishhh. tak suke tau. huh!


5. lagu terakhir anda dengar?

eh! haa ni asal seap tanye lagu lagik ni. atik!!! asal u tag i ha??? geram i tau. lain kali tanye la apa i nak nanti besdei i. huhuh~_~"

6. apa anda buat sambil menyelesaikan tag ini?

apa lagik nyah oii.
dok menahan perasaan la.

bila la soklan nak abeh ni.

haaa?

owh buat ape ye?
macam perbuatan ye?
opsss
hikhik~
malu i.


emmm
i,
.
.
i,
.
.

i,
.
.
.
.
uishh malu nak gtau,
cam ni la,

kalo i gtau then no more soklan okey?

janji?

okeh set.





actually i sedang syiokkkkk korek hidong
~larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkks~


miahahhahahahhahahahahha~




pesan dari dapur:
apa barang tik tanye mende-mende gini,

ingatkan kena salin soklan bawak g library pastu dok bertapa sehari semalam tanpa makan minum smata-mata nak carik jawapan,
ini.....
hancor harapan aku,
ingat bole la bermegah-megah tunjuk aku terer,
bwahahhahaha~~

owh atik!!!!

aku mintak amponnnnnn saje je gurau-gurau sama mg....
lalalallalala~

^^

2 comments:

  1. hak3........
    sungguh tak sopan.......
    ni tangan kanan korek hidung tangan kiri menaip atau tangan kiri korek hidung tangan kanan menaip neh???
    hak3.........

    ReplyDelete
  2. kepada cik izzahsakinah:


    ahahhahahahha~
    dah agak dah ade yang jeles nanti,
    tapi nak buat cemane,
    takleh stop menatap muka dia yang cute tu,
    tu pasai set as desktop wallpaper.
    ngehehehhe^^



    kepada darkartz:


    ade la,
    mana bole cakap,
    tu pon dah cukup malu nak ngaku tu,
    pe punya soklan ntah.
    huhuhuh~_~"

    ReplyDelete

pendatang