ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

hasil kerja menembak




dah lama tak bukak hidung luas-luas sedut udara malam sambil kaki lari lintang-pukang macam kena kejar ngan kucing dan mulut tak henti-henti gelak paling tak pon sengih sampai nampak anak tekak kaler merah.
ok saya tipu.
tu bukan sengih namanya.
tu dah masok tahap nganga cam ikan paus semua mende dekat ngan dia asek nak telan masuk perut ja.
hoho...
motif ??


haa kali ni kena letak amaran awal-awal.
kang nanti ade yang muntah-muntah oh saya tak bertanggungjawab ye..


amaran:

kalau cam agak-agak kesabaran anda kurang, sila keluar dari page ini sekarang dan anda boleh datang lagik bila anda dah seap menunaikan solat fardhu subuh secara berjemaah. sekian. mesej ringkas dari penguasa belog terabai.
~muka tegas!!!~


ok.
sambung mood menggedik.
auwwww grrr!!



ayuh!!!
mulakan pengembaraan anda bersama saya.
weeeeeeeee~
^________^



oh yang ni bukan saja-saja nak tutup muka konon-konon malu.
tapi muka dah calar-calar.
nampak tak pokok kat belakang tu.
yang daunnya cam panjang-panjang dan agak tirus kat hujungnya.
nampak tak niiiiii..??
haaa bagos.
daun tu la dah cucuk hidung kami.
dalam syok berposing carik angle yang lawa,
skali tak prasan dah tercucuk hidung.
dua-dua belah ok.
dua-dua belah lubang hidung!!!
cesss!!!
tapi tak pe.
selagi bateri camera sehat.
selagi ketiak tak berpeluh.
walaupun muka dah darah hidung dah senak.
kami tetap teruskan misi meneroka alam..
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah~
~muka bahagia~



dia sebahagian dari hati saya.
tapi semalam semua terbongkar.
saya tangkap dia berlaku curang.
ohhhhhh...
T___T
~nangis laju-laju~



tiba-tiba jumpa mende ni.
nasib baik yang kecik je bukan labah-labah yang besar tu.
kalau tak, mau menggelupur lari laju-laju balik bilik kunci pintu bilik dok bawah meja ngan kaki terketar-ketar.
-____-"



bila malam tiba.
feel nak meroyan tak tentu hala makin membuak-buak.
ini pon saya sempat tahan diri skit.


bila dah abes idea dan tak tau nak menembak kat mana dan pening pikir gaya.
kami buat iniiii~



yang ini serius gayat.
walaupon cam tade la tinggi sangat tapi gayat!!!
~__~"
~membunuh~



yang ini adalah gambayt76538612$%#@!~@**~(!#U@!*#^@WU!Y&E#W@!


eh.
lupa.
ini dalam dewan.
sementara tunggu nak makan.


dorang memang terer menari.
serius tak tipu.
~saya nak menari jugak la nanti..
agagaga..
tapi lembut ke badan kau dik??
uhhhh
>_<" ~

owh jangan risau.
walaupon mulut kami semua nganga-nganga tapi semua terselamat dari serangan lalat durjana. sekian~




pesan dari dapur:
saya tak reti nak buat penutup resipi.
nama glamernye kesimpulan.
atau orang dulu-dulu panggil conclusion.
so saya tinggalkan camni je la eh?
hehe..

No comments:

Post a Comment

pendatang