ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

simptom-simptom final exam makin dekat~

1) rajin ngapdate belog
2) makan bertambah-tambah
3) kerap ngapdate status fesbuk
4) men solitaire lama-lama
5) dengar koleksi lagu nasyid
6) hujan turun lebat-lebat
7) setiap pagi adalah mendung -> sesuai untuk tido
8) suka mandi pagi
9) suka termenung sambil senyum ngan mata penuh airmata -> konon tabah
10) tak lena tido -> tipu
11) tido termimpi-mimpi dewan utama
12) poket kering kempis tak bermaya
13) baju tak sempat berlonggok -> tiap hari basuh
14) kucing suka lepak depan pintu bilik
15) printer kadang-kadang buat hal
16) bekalan makanan tak cukup
17) makan waktu tido -> terjaga dari tido tengah malam carik apa aje yang bole dimakan then makan pastu sambung tido
18) nota-nota salu jatuh dari tempat bersemayam
19) banyak sangat dah ni
20) nanti-nanti saya update lagik
21) sekarang dah bulan soploh!!!

wuuuuuuuuu~
T_T"


6 comments:

  1. yessss, ini la saat yang ditunggu..........
    cepat update blog setiap hari!!!

    ReplyDelete
  2. ehem ehem..hahaha

    byknya simptom kamu...

    ReplyDelete
  3. darkartz~

    takmo la...
    bagi peluang belog ni rase terabai skit...
    lagik bagos~


    lea~

    wow...
    lea komen sini~^^
    hehe...
    banyakkan?
    penat je nak melayan sume simptom2 ni ha...

    ReplyDelete
  4. mimi~

    kita senasib...
    uhuk~
    -_-"


    syazwan~

    hoh..tu pujian kah??
    ngehehe!!!

    ReplyDelete

pendatang