ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

assalamualaikum semua

alhamdulillah...akhirnye...dapat jugak saya menatap merenung memaen memata menyambil menyengih-nyengih menengok membelog menyaya nyini...jangan cakap saya meroyan atau ape..kamu x pose ke?xsayang pahala eh?





oh time kaseh untuk beliau yang sudi jadik penyelamat saya tadi..kalo tidak mungkin saya tiada disini untuk mereka resipi yang selalu buat saya rasa nak puasa sampai malam..oh kalau kamu x paham apa saya tulis sile abaikan ye..tutup mata dan baca je..saya da google gamba beliau tapi saya jumpe ini aje..






separuh hati tu saya bagi kepada beliau..yang lebih saya nak simpan untuk orang-orang yang terpilih je..hahhahha...jangan sedeyh kamu mungkin jugak antara orang yang terpilih tu..hehe..itu picture cupcake sebenarnye tapi nak buat cemana dah itu yang saya jumpe..so diam je la ye..hahaha...orang tu plak anggap macam beliau la...xpe2 beliau xtau saya ada belog merapu meraban ini jadik kamu toksah la takut..


oh baru saya perasan bukan tutup mata tapi tutup mulut dan baca..

No comments:

Post a Comment

pendatang