ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

baca je...


tangan sangat gatal nak menekan-tekan dan mengetuk-ketuk papan bertulis hurup-hurup dan bermacam simbol yang ade kat depan mata dan sekaligus meninggalkan seswatu disini tapi otak berdegil tidak mahu memberi kerjasama mungkin sebab beliau sudah keyang selepas makan nasi gureng tomyam tadi..huh sangat susah bile terpaksa memaksa dipaksa ~gatal.gedik.terkedek-kedek~ meninggalkan daki di page ini..




pesan dari dapur:
kamu...
pergi maen jauh-jauh...
jangan paksa saya maen masak-masak dengan kamu dibawah pokok ijau berbunge kuneng ini lagi...
bukan saya xmau tapi saya penat...
laen kali kite maen ye..
mungkin dibawah jambatan berwarna kuneng



*penulis bukan seorang penggemar warna kuneng..harap maklum

1 comment:

  1. haha... apekah motif entri ini..? =P
    saya ada tag kamu...
    bukak blog saya yep...=)

    ReplyDelete

pendatang