ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

tag mentag 1






assalamualaikum...

hajime maishte
~ok saya xtau betul ke tak ejaannya..kalo kamu tahu betulkan la yept~



ini adalah tag pertama yang diterima daripada beliau




sudah lupe ape yang disuruh..
yang saya ingat saya disuruh printscreen wallpaper komputerrr saya...
kemudian





emmm
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
haa
mungkin saya diminta menerangkan mengapa saya suke sama itu wallpaper.
he..he..he
oh ya..
dia xbagi saya tukar..
pecah la rahasia yang saya shimpan selama ini...
~kamu patut terbang sekali lagi di udara kerana saya berbesar hati untuk tidak menukar wallpaper saya dan menjawab tag ini..ho..ho..ho~



jadik ini la karya agung yang saya tatap setiap hari
~haa xyah susah-susah nak carik..saya memang x donload pic 2 dari mane2 website..xyah gigit-gigit jari sambil mata berkaca-kaca mintak kat mana saya jumpe. saya x layan okeh~





nah untuk kamu..saya letak besar-besar jadik x payah la pakai kanta pembesar okeh....





mengapa saya suke????
mengapa saya suke????
mengapa saya suke????
~baca dalam nada berlainan macam iklan-ape-ntah yang fames suatu masa dulu..xyah pura-pura xtau..saya yakin kamu sudah lahir waktu itu~




no reason la....
oh inikah cinta sejati...
lalalalala^^


kamu la yang bagitau pe yang kamu nampak dari pic itu ya...
~malu..malu~








pesan dari dapur:

* kalo x paham ape yang saya tulis, kamu boleh berbincang dengan rakan di sebelah kamu ye...silakan saya x kesah...
weeeeeeee

* pic ni dah lama saya jadikan bahan tatapan mata keranjang saya kerana ada seswatu disitu...

No comments:

Post a Comment

pendatang