ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

ini kesah yang benar!!!!!




ini resipi ~baca entry~ direka untuk menghilangkan keraguan
cik penanya pasal resipi ~baca entry~ sebelom ineh...
beliau tanye apekah motip resipi ~baca entry~ tersebut????
ehekks jadik saya pon telah berpikir panjang selama dua hari dua malam tanpa makan dan tdo semata-mata untuk menjawab keraguan beliau...
~oh beliau sepatutnye berbangga sehingga terbang di udara..bukan semua orang saya treat macam ineh~







sebenornye cik nad...
bukan saje resipi yang itu aje tapi semua resipi ~baca entry~ pon x bermotippp....
he..he..he...
malah belog ini jugak xbermotipp ini kerana saya mereka belog ini di saat saya pening n buhsan semasa mengulangkaji untuk final...
lallalallala...
laen kali jangan cakap banyak bace je...
kalo xmo baca saya masuk dalam mimpi kamu tiap2 malam...
mwahahahahha




kenape?kenape?kenape?
~sile bace seperti gema didalam gua tempurung atau gua kelam sahaja..okeh??..~







pesan dari dapur:

mulai dari saat ini saya akan merujuk entry as resipi...

jadik jangan nganga xpaham kalo jumpe word respi ye...
sayakan tukang masak yang berjaya...
hikhik
~penat ah nak tulis ~baca entry~ tu..hukhuk..hello sape suh kamu tulis..ok fineT_T~



oh ya.. kepada cik nad... amponnnn~~~~~







2 comments:

  1. haha...
    kamu ni...
    tgelak soram2 baca pe yg kamu tulis...
    mmg kreatif la...=)
    thinking out of the box...
    =)
    hilang tension sy baca notes utk CA lps baca 'resepi' kamu...
    hahaha...~

    ReplyDelete
  2. hoho..
    time kaseh untuk itu..
    senyum-simpul-malu-malu

    ReplyDelete

pendatang