ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.
again
aku kantoi lagi smlm
hukhukT_T
xsukeee wokey
aku maluuu
twice ok in a day
xabeh lagi malu ngan budak lam entry bawah
aleh2 beliau plak tambah...




btimpa2 malu 2
naseb baekk dorang xde kat depan aku
kalo x xtau la kat ane nak nyorok...
loker da x bole coz kecik sgt kalo dulu bole la
~hahh pk ape ye kamu..bukan..bukan..bukan saya gemok tapi loker 2 memang kecik..saya x tipuT_T~



citenye cam neh---

aku duk bmesej-mesejan ngan beliau
pas2 tetiba kringg...~betul xtipu..enset aku memang bunyik cam2.hikhik~
'assalamualaikum'
bla..bla..bla..borak2..bla..exam..
'awak x tinggal jejak @ kesan (sumthing like dat la.i forgot suda..hikhik) ke lam belog saya?'
'emmm ada.1 komen.hehhe'
'1 je?tapi awak ada tinggal 1 jejak besar'

~aku dah macam cuak dah..
pe yang ak da buat?huhu~

tetiba aku dengar beliau sebut TUKANG MASAK
aku dah ~blur n macam oh no...
cemane lah tau...chaittttt!@$#@%$#...
n 4 sure maluuu la weyh~

aku sbenornye dah plan nak gtau but not now la
tggu la agak2 da byk post neh x..blum ckup soploh beliau da tau..
hukhukT_T


so pasneh turn sape lak?
*hah kamu...yeee kamu la..cemane leh smpai sini???

~ehekkk...sdikit prsan disitu..ye ah sape la nak baca belog ko neh cik atiqah oii.hekhekkkk...dah2 g stdy~


oldabest to those having paper 2day n 2morow..
laen ari aku wish laen plak..^^

2 comments:

  1. hahahaha..........
    sama macam aku masa mula-mula wat blog dulu......
    tunggu post banyak baru beritahu orang, baru add orang..........
    apapun, ok dah blog ni.........

    ReplyDelete

pendatang