ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

owh...

dalam sujud terakhirku, ya Allah
kuteriakkan AsmaMu sekeras0kerasnya
agar runtuh dinding kesombongan dalam hatiku

dalam sujud terakhirku, ya Rabbi
kumenangis sejadi-jadinya
biar kering mata ini
namun basah ladang hati yang gersang

dalam sujud terakhirku, ya Rahman
kulihat semua dosa yang membayangiku
kelam mencengkam jiwa yang lusuh

dalam sujud terakhirku, ya Rahim
biarkan aku patah dalam cahayaMu
biarkan kumusnahkan titik-titik kemunafikanku
agar ku kembali dalam pelukan hidayahMu

dalam sujud terakhirku
biarkan aku hirup nafasku skali lagi
hanya untuk menyebut namaMu dan kekasihMu tercinta





*aku ase satu prasan like 'dup' ms 1st tym baca so nak ltak kt sini.
ya Allah, Kau tmptkanlah ak dan skluargaku d klngan org2 yang engkau kasihi dan berikanlah rahmatMu ke atas kami skluarga..
aminn


No comments:

Post a Comment

pendatang