ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

ini saya






allo...
eh assalamualaikum...
hikhikk




exam da abeh...
yippieee ( baca alhamdulillah)
sangat suke..
abeh je exam td lepak bilik nuk
tdo tak-ingat-dunia jap
pas2 bangun2 je p basuh muka then ngap mangga
~akak panggil pauh ok.hekhek~
sambil makan 2 tengok mei-chan butler..
ohokkk i likeee sbb ada namba senpai




sangat ensem tapi lam cite neh dia xsehensem lam hanakimi la
tapi x kesah la sal kan dia 2 nanba minami
~dia punye real nama xtaula..kakngah penah cakap tapi lupak..hehe~



malam neh parents aku nak dtg amik
tapi barang2 satu haram pon aku x kemas ag
huhu...
sape nak tulun saya kemas???


~eh dah la...
notes sem lepas punye da seap masuk kotak...
hehehhe
baju kotor pon da msuk beg
yang laen blum jalan lagik...~

No comments:

Post a Comment

pendatang