ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.
ehekk...

aku sampai sini lagi..


*iklan---
windows cannot connect you to usmkk..
additional information is required to connect to usmkk---



aishhhh aku mandikan mau nanges kamu...


hah...
kak ngah,
alang2 awak da jadik admirer saya so saya gtau la sal pkembangan tbaru saya ok???(ihikk..maluuu)
emmm at least xde la awak omsik nanti pas2 claim cakap awak x tau pe jadik kat umah..
so let me tell u yept...ahakkkk~sedikit gedik di situ~


smlm saya balik..(refer 2 ari kames)
chek amik sebab saya tkut x smpat nak maen kejar2 ngan last bas
(sbenornye saya malas nak amik bas from usm-kb..hekhek)
pas2 mlmnye ktrg g jerteh umah kak ma..
ingt ag dop?
hohooo
blik da lewat la pas2 pagi neh (refer 2 jumaat) awal2 pagi ag dah smpai kb
(pagi 2 refer 2 seblash am~~awai na)
pas2 saya ingt nak balik u tp chek ckap satg nak carik brang 4 trip so saya pe ag musti ah nak ikut...
so stay la kat wisma 2 tp plan changed so tsdai la saya kat sana smpai kul 5++..
then cam besa nak g anta brang (kat jerteh^^~naek keta jalan2 smpai jerteh...ohokk sgt sronok~)
pas2 abah tnya nak blik u ke nak ikut???
saya cam nak ikut tapi nanti sian plak kena anta saya balik plak so nanti musti sampai umah lewat..last2 saya ikut gak so cemane?



a) ada ase jeles x
b) cam xpueh ati ke
c) tumpang hepi
d)makin omsik
e) sakit ati
f) ase cam nak balik skang gak
g) nak cancel riangria raya


*pilih tau ngah...
nanti gtau eh
ho ho ho(smbil garu perut buncit....ngengengeee)



pesan dari dapur: ktrang adek bradek memang sukeeeeee sgt2 adegan jln2 neh especeli kalo naek keta n long distant..(keta best sebab leh sepah2kan..hehheee.sori abaaah)..bas x mau eh

No comments:

Post a Comment

pendatang