ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

kemane tumpahnye kuah kalo x ke bawah


kantoiii~~~
malu2..sgt2 malu neh..
aduhaiiii
cemane la si pae leh tau
huhuuuu


time 2 duk mlpak kat bilik wan smbil2 tgk cite los n faun
tetiba enset munyik trenggg
~xreti nk wat bunyik sbb kalo lagu snang nak ckp lagu pe~

da bunyik 2 paham2 jela ada msej msuk so x reti2 nak baca ke...
ye yeee nak baca la neh..aishhhh

.
.
.
.
.
skali....
.
.
.
.
.
ai tukang masak~~~
.
.
.
aku dah macam----


oh no...
#*$^@$^!^
hukhukT_T
cemane leh tau neh?????
huh huh huh
uksigen2

maluu~~~
wawawaaaa


ingt nak snyap2kn je ini belog
huhuuuu


~seap janji ag tue ngan pae jangan gtau sape2~
ak malu la weyh..
belog bkn bgus pon da sebuk nak kecoh2
pe kes
heh!!
#)(*^(%&*@)





neh la budaknye...
aishhhhh(^_^")







No comments:

Post a Comment

pendatang