ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

24 ramadhan1430H





jemput la masuk...
xyah nak malu-malu tersipu-sipu tengok kiri kanan..
masuk je..
sini xde tol ke suap-suap ke hape ke..
xde nye eh..
so masuk..
masuk..
hohoho^^
hepi..




pesan dari dapur:
hah kamu yang duduk bertinggung cam pendatang asing tu...xyah nak garu-garu kepala pikir ape saya tulis..memang resipi saya hanya saya je paham..kalau kamu bole paham maka dengan ini saya isytiharkan gelaran prof madya dato' ___________(sila isi nama kamu)...nanti ape-ape hal kita kira laen ye..

ok..saya pergi dulu
selamat berbuka..
kalau lauk or makanan cam xbest jangan berduka plak...
makan je..banyak songeh la plak..
korek idung kan..
batal puasa nanti..
mwahahaha..

ok assalamualaikum^^

No comments:

Post a Comment

pendatang