ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

suatu hari di pagi yang hening

saya suka makan..
saya suka tido..
tapi saya rasa saya lebih suka tido..
tapi saya susah nak tido..
saya kena golek-golekkan badan macam ayam golek..
tak pun gosok-gosok kaki saya pada tilam..
~saya tak tahu la kamu paham atau tak maksud gosok disitu..hoho~
haaa~~~ sangat heaven..
nikmat..
bila dah jumpa posisi yang seswai..
saya pon tido..
bila dah tido saya susah nak bangun..
kakak-kakak saya terutamatnya sangat risau bila saya mintak dorang kejutkan saya..
dan mereka akan bengang bila saya tak endahkan panggilan dorang..
atau bangun bila dorang kejut..
betul la kan..
saya kan sedang tido dengan lenanya..
so mesti la saya tak dengar dorang panggil saya..
kan??kan??
jadik salah ke saya???
emm kadang-kadang saya ditinggalkan mungkin sebab dorang dah tak larat nak kejutkan saya..
macam bila saya mintak dorang kejutkan jam 5.00 sebab saya nak tengok spongebob..
bila saya bukak mata tengok jam dah 6.30..
~bukan setakat spongebob, aqso n madina pon dah abis~
owh saya akan rasa sangat sedih..
sebab saya dah bajet nak tengok katun petang itu..
huhu..
bila saya tanye dorang nape tak kejut??
dorang akan cakap dah kejut tapi awak ~refer pada saya~ cakap 'ho, kejap lagi saya bangun'..
ho tu cam ye okeh??
kalau emosi saya tak stabil..
saya tak akan teragak-agak merajuk..
hahaha..
kakak saya sangat geram bila saya merajuk..
dorang cakap saya suke merajuk..
kejap-kejap merajuk sampai kadang-kadang dorang buat tak tahu je..
ape punya kakak la..
tapi saya rasa dorang tipu..
saya kan cool..
pe cer nak merajuk neh..
ha lepas tu ada aje suara yang cakap ngaaajuu~~~
owh saya sangat geram bila dengar itu..
macam haih apakah..
owh pasal makan tadi..
saya pon suke makan jugak..
sangat suke..
especially buah..
haa~~~ sangat terangkat..
kuih saya tak suke..
sangat muak..
emm saya sebenarnye musykil..
betul ke orang cakap kita boleh kuruskan badan dengan tido??
kalau pikir secara logik boleh la kot..
sebab bila kita tido dah kompem-kompem kita tak makan..
tapi bila dah bangun perut mula melolong mintak di isi..
kalau mintak dengan berhemah ok jugak..
ni tak menyempat..
so bila lapar mestila makan banyak..
pastu bila dah kenyang, eh ngantuk la pulak..
so menonong carik katil..
bila jumpa position yang seswai mula la tido tak ingat dunia..
nanti bangun makan lagi..
so cemane neh..
emmmm
dunia memang tak pernah puas..
macam pelik la pulak..
manusia kot..
manusia tak pernah puas..
hoho
sila jangan buhsan baca resipi mengarot saya ini..
kalau buhsan sila berehat sekejap dan baca dari mula..



No comments:

Post a Comment

pendatang