ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

semua pun saya mau...






waa aaaa...
ini hari saya mau pulang ke kampung..


sila jangan jeles..


saya
mau menyambut lebaran bersama-sama keluarga..
mau membuat persiapan untuk lebaran bersama-sama..
mau kecoh-kecoh berlari ke hulu ke hilir mengacau kaum keluarga..
mau sama-sama merengek mintak itu ini untuk lebaran..
mau sama-sama masak untuk lebaran ini..
mau sama-sama pergi kedai beli itu ini untuk lebaran..
mau bertengek dalam bilik mak saya tengok beliau dan kakak-kakak bersiap untuk lebaran..
mau sebuk carik tudung yang match dengan baju lebaran..
mau mintak tolong kakak-kakak saya ironkan baju untuk saya..
mau pikir alasan supaya dorang sanggup ironkan baju lebaran saya..
mau berebut penyapu supaya tugas membasuh baju diberikan kepada kakak saya..
mau berguling-guling depan tv tengok cite lebaran..
mau bukak radio kuat-kuat dengar lagu lebaran..
mau tolong mak kemas rumah untuk lebaran..
mau gaduh-gaduh sama itu adik saya sebelum,semasa,sesudah lebaran..
mau mandi sunat lebaran..~tiap-tiap tahun selalu lupa nak buat..huhu~
mau bersiap awal-awal dipagi lebaran supaya xditinggalkan untuk solat raya..
~selalu kena tinggal..bila dah siap chantek-chantek pergi depan tengok abah saya dah pergi masjid..huhuT_T~

mau memohon sumbangan ikhlas untuk memenuhkan tabung duit lebaran..
mau habeskan almoonlandoon sebelum kakak saya sempat makan..
mau ajak kawan-kawan saya datang kerumah..
mau ajak chek n abah pergi jalan-jalan sempena lebaran..
mau buat-buat tdo bila kakak saya mintak buatkan air untuk tetamu dipetang lebaran..
mau mau mau mau mau mau buat seeeeeeeeeeeemua nye bersama kaum keluarga..





insyaallah..
semoga semuanye berjalan lancar..
begitu juga dengan kamu..
semoga lebaran tahun ini lebih membawa berkat dan bermakna untuk saya, keluarga saya, kamu dan keluarga kamu juga..
amin..
selamat hari raya..







pesan dari dapur..



datanglah kerumah..
sila rujuk peta di atas ye..






No comments:

Post a Comment

pendatang