ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

senyap silent syhhhh

disebabkan tenet agak slow jadik saya mau kongsi seswatu...
~hahaha..kongsi lagi..argghhhhh suke hati saya la..kamu apa susah..ingat senang ke bagi saya yang selalu hilang buah fikiran sebab beliau, si buah fikiran, suke tinggalkan saya terkapai-kapai mencari-cari seswatu mau menconteng di sini..kamu xpela, banyak nak @ bole ditulis...T___T~


__________________________________________________________________

kurma adalah sejenis tumbuhan palma atau nama saintifiknya Phoenix dactylifera yang berbuah dan boleh dimakan sama ada yang masak atau mentah. kurma kaya dengan zat besi, kalsium, fosforus, sodium, potassium, vitamin A, C dan juga naisin. kurma amat berkesan untuk mengubati ganguan usus. bagi mengubati penyakit ini bijinya dibuang, kemudian dibersihkan sebelum di adun halus dengan setengah gelas air dan lebih mujarab jika dicampur dengan jus lobak merah....






hahahaha...amik kau..tetiba cite sal kurma..owh maafkan saya..terkasar la pulak..
hahahaha...amik kamu..tetiba cite sal kurma..ho..ho..ho..





ekceli rite now i'm working hard on this date palm fruit..need to prepare a report-must be submitted this coming thursday and a powerpoint presentation to be presented also on the same day..huhu..very dont like la present2 ni...well me kan introvert person..agagagga~__________~huh




pesan dari dapur:
sekarang semua icon mulut nak lebar je..
owh bukan sebab saya makin melebar lepas makan-tak-hengat-dunia masa raya..
bukan..bukan..
saje je..hehe^_____^




owh abaikan igirisu yang lintang pukang macam kena kejar binatang bergigi tajam berkaki empat dengan bunyi bising aukk aukkk itu...






~another resipi sampah written by meT______T~
alaa..cam xbiasa..semua sila senyap.huh

No comments:

Post a Comment

pendatang