ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

saya..










owh jangan tanye saya kat mana sekarang..

saya yakin kamu mungkin tahu itu..

jadi saya harap kamu juga berada di tempat yang sepatutnye sekarang..






















mau menconteng sesuatu tapi idea kejap timbul kejap lagi hilang merayau-rayau entah kemana..

dah pesan jangan maen jauh-jauh tapi degil..

tengok sekarang saya dah susah..




























emm nak cite pasal baju raya yang saya rebut dari kakak saya sampai dia nangis guling-guling mata bengkak macam tak best je.puas saya pujuk dia sampai meleleh-leleh peluh pujuk tapi.....itu la saya cakap tadi..tak menarik kan..takkan saya nak cite adegan tarik-tarik rambut sambil kaki-kaki menendang cam kuda..ishhh cam tak elok plak..nak cakap pasal petang ni kalau takde aral kami mau buat biskut macam dulu-dulu. masa kami kecik mak selalu buat biskut lemon yang bentuk bulan sapu kuneng telur kat atas. kami adik beradik yang lapar tunggu berbukak ni pon sebuk je nak tolong buat itu buat ini. silap-silap jadik tukang rasa.tapi saya rasa yang itu pon tak payah la. abeh xkan nak cite pasal menu kami which have been decided for raya pertama, kedua, ketiga n so on..macam tak seswai je..

























pesan dari dapur:

psst...sudah ada suasana lebaran di sini..

No comments:

Post a Comment

pendatang