ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

huh malas nak pikir eh

esok petang saya ada kertas peperiksaan untuk diduduki tapi saya masih berada disini mengetuk papan kekunci ini sambil berfikir-fikir apa perkataan yang saya nak letak after perkataan ini jadi saya biarkan tangan saya terus mengetuk-ngetuk tanpa hala tujuan sehingga membentuk perkataan yang sesuai dan membawa makna emmm apa lagi ye yang saya nak taip emmmmmm saya rasa saya patut pergi sekarang sebab jari-jari saya makin tak terkawal neh jshdyufdghasvcgahfcgj35436iu7vi5ntvt4x90






pesan dari dapur:
all the best untuk semua yang masih ada paper tapi bagi kamu yang dah abeh sila pulang ke rumah masing-masing dan jangan tunjuk muka free lagi hepi kamu disini kerana saya akan rasa jeles kenapa kamu abeh paper dahulu sebelum saya owh free disitu bukan percuma hehe saya tau kamu faham maksudnya tapi still saya nak cakap jugak suka hati saya la okeh





4 comments:

  1. tukangmasak, pegi study..........
    sempat lagi menaip-naip........
    kang ternganga masa peksa sok, sapa yang susah???
    hahaha..........

    ReplyDelete
  2. exam da abeh...
    yeaaaa....
    sila jangan jeles

    ReplyDelete
  3. ces.....
    sib baik bila membaca balasan komen tu, dah abis exam.........
    klu tak mesti dah sabotaj dah blog ni.........
    har3.........

    ReplyDelete
  4. ololololoo
    nak sabotaj yept ncik???
    sampai ati
    huhu
    T____T

    ReplyDelete

pendatang