ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

saya menulis diwaktu pagi semasa semua sedang tdo..okeh saya tipu




ini kesah raya saya...
bangun pagi goyang-goyang kaki sambil jalan kehulu kehilir hu-ha-hu-ha sambil tunggu mak dan ayah pulang dari tempat orang sembelih lembus sampaila ke jam sebelas then dah penat jalan saya pon berehat sambil lelapkan mata tiba-tiba dunia saya gelap gulita......
owh saya tdo rupanye..
bukan pitam sebab lapar yept..
bukan..
sangat xmacho untuk pitam disebabkan lapar dan penat..
hoh...
emmm tiba-tiba mood nak menulis hilang..
so tengok pic ajo la eh..
xbnyak pon..
cukupla nak untuk gedik-gedikkan
hikhik
babaiiii



mana saya???mestila yang gojes mojes tu..
hikhik



kami xsakit tapi kami pemalu.awwwww




bila dah buhsan menunggu penyakit lama akan datang bertandang



saya xtau apekah motipp beliau..
~mungkin beliau cuba untuk mempengaruhi kanak-kanak yang berada di sebelah ntuk menyerahkan botol susu itoo~



hah..nganga nganga..aishhhh






pesan dari dapur:
nanti mood dan idea datang saya tulis lagi..
mungkin sekejap lagi, esok, minggu depan xpon bila-bila saya sooka..
wassalam


No comments:

Post a Comment

pendatang