ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

perhatian kepada semua....





kepada kamu semua....


sila ambik perhatian...
benda yang saya nak kabo neh adalah penting dan serius....





pay attention tau
xyah nak baca dengan mata jeling-jeling sambil jungkit kening...
ingat kiut ke????
aishhhhh
#%$^%&*
duduk leklok...
pe cite baca sambil berdiri sambil baring-baring sambil lompat-lompat sambil makan neh????





ehemmm



ooooooooooooooooo
~sila baca sambil buat mulut bentuk O..yee memang perlu untuk lebih feel~
mentang-mentang kamu semua dah abeh exam..
dah xyah baca notes n study sampai lebam mata..
senang-senang je goyang kaki sama guling-guling atas katil..
pastu lupa belog kamu..
ape cite???
sape nak hapdate???
nanti saya nak baca ape bila saya bosan?????


ooooooooooo
gini eh keje kamu semua bila cuti..





dah-dah pegi hapdate belog kamu semua...
kalau bole paling kurang
  • 1 entry setiap kali after makan ~dah kalau saya makan 6 kali sehari macam mana?hah sape suh kamu semua makan banyak..hoho~
  • 1 entry after bangun tdo ~emmm kalau saya dah xbangun-bangun macam mana???hello kamu ingat saya kejam sangatkah.xyah la hapdate.aishhhh~
  • 1 entry before tdo ~hah yang ni optional la..tapi lebih baek kalau kamu semua sudah pikir apa yang nak tulis bila dah bangun tdo nanti.so xdela nanti kena pikir lama-lama depan lappy kamu semua..kan?kan?~



heeeeee^___^
tengokkkk baek kan saya?
hikhik...



okela..
selamat bercuti
selamat bersuka ria
selamat jalan-jalan
selamat makan-makan
selamat bersenang-senang
selamat la untuk semua...


babaiiiii
assalamualaikum






pesan dari dapur:
have a safe olidei..jangan duk gedik2 maen hujan or banjir yept...lumba moto pon xyah la.nanti kalau kamu semua sakit sape nak tolong kamu hapdate belog........
hohoho~~~~

5 comments:

  1. ahhh...xnk2!

    oliday ni nk cuti dr hapdate..=b

    ReplyDelete
  2. hahhahaha....
    ~sila baca dgn nada gelak jahat~
    bila dah baca notis neh maknanye kamu dah setuju...
    muahahhahahah
    ~yang neh pon sama gak..gelak jahat okeh~

    ReplyDelete
  3. huhu...
    xaci neh seap nak geng-geng lagi neh...
    pe cite???
    hoho~~~

    ReplyDelete
  4. huiyoooo, sampai gitu sekali minta update blog.........
    susah le time cuti ni, sebab tido lagi best............
    huhu.........

    ReplyDelete
  5. aishhh tdo aje...
    eh xpe nanti bole la kamu membulat..
    hehee
    tdo
    tdo
    sile la
    tapi makan dulu sebelom tdo yept.
    heh..heh..heh

    ReplyDelete

pendatang