ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

saya dan makan-makan



puhh kiri puhh kanan.ptuihhh..huh sape punye belog la neh. sungguh lama dan buruk eh ngan

habuk nye sawang nye segala bagai ada macam tak bertuan je..aihhh pe nak jadik la ngan

budak-budak zaman skang neh..


hoh sudah lama tak menghupdate di sini.ngak punye ide dan sebuk mengadap notes yang

macam aihhh bila nak abeh baca neh. konon exam la tapi kalau tengok betul-betul one day

before exam mula la sebuk tengok notes. malamnye tak yah cakap la.nak pegi toilet pon cam tak

sempat.huhu..tu lerr sape suh awak study last minutes?konon-konon kalau study las minutes

senang nak ingat.hah tengok sekarang. tak ke cam haru biru ngan tido pon xcukop..tapi tak pe

sebab nanti bila dah abeh paper bole tdo sampai kepala-nyutnyut-mata-bengkak-merah macam

baru lepas gaduh. macam sekarang la.bangun-bangun je lapaq.aiiii over la minah neh.dah la

study di minit-minit terakhir pastu bila dapat tdo mula la xingat dunia pastu bila bangun sebuk

carik makanan. burok perangai eh..huh.tapi kan sekarang kan selalu hujan so standard la kan

kalau selalu lapar..hahahahha tak malu salahkan cuaca plak..~bukan memang hantu makan

ke.huhT___T~




yea yea.. makanan dah sampai^.^

weehuuuuu. pergi dulu ye.hoho..



tommy~~~~i'm coming


No comments:

Post a Comment

pendatang