ini bukan saya

My photo
atiqah nadirah.!! itu saya. dan saya tak paham saya. sekian. terima kasih.

sangat xsuka bila kena fikir nak letak ape kat sini macam bila orang mintak kamu belanja makan setiap kamu nampak muka kamu xkire tmpat asek mintak je







bosan...........



serius bosan...............................




~~~~~~sangat bosan~~~~~~~




huhhh
~saya tak suka orang mengeluh okeh tapi skang kenapa saya pulak yang mengeluh????huhu~

tadi after exam ~sila maklum yang tadi tu last paper okeh last paper~ saya sengih sampai nampak third molar sambil lompat-lompat cam katak konon-kononnya hepi sebab exam dah abeh dan yang penting kat sini saya dah tak perlu main mata ngan notes yang obese tu
tapi kenapa malam ni macam tak bes je cam da sesuatu yang tak de tak lengkap tak syok tak happening tak bes tak bes dan tak bes...mungkin sebab malam ni gelap sangat kot.gelap pekat.tu yang semua jadik tak betul....




oh ya....
kalau dah tau exam dah abeh kenapakah tak pulang ke rumah aje????
tak reti-reti carik jalan balik ke???
huhu...saya tak tau.bolehkah macam tu...
mustila bole ini kan belog saya so suka hati perut pankreas saya la nak tulis papepon....




huhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
sangat tak bes neh..

~________~

~________~

~________~

~________~

~________~

~________~

~________~

~________~





emmmmm saya nak tido la...
oyasuminasai








pesan dari dapur:
cam geli la plak ngan mende neh "~________~"...
bila banyak-banyak cam pelik plak..
hoho~~~
bolehkah macam tu????
musti la bole....

No comments:

Post a Comment

pendatang